Aby otrzymywać informacje o nowych ofertach i promocjach, prosimy wpisać swój adres e-mail:

FAQ

 

 1. W jaki sposób dokonać rezerwacji ?

Dokładną instrukcję krok po kroku znajdziecie Państwo zaglądając do działu "Jak zamawiać".

2. Co oznaczają skróty AI, UAI, FB, HB, BB, OV/bez wyżywienia zamieszczane przy ofertach?

AI (All Inclusive) - wszystko w cenie - pełne wyżywienieobejmujące najczęściej: śniadania, obiady, kolacje, przekąski między posiłkami, napoje bezalkoholowe, regionalne alkohole;
UAI (Ultra All Inclusive) - trzy główne posiłki, przekąski, ciastka, lody, napoje bezalkoholowe serwowane w ciągu dnia i wieczorem, a także napoje alkoholowe serwowane do późnych godzin nocnych, a także: leżaki na hotelowej plaży, masaż, fryzjer, korzystanie z jacuzzi, fitness club oraz importowane napoje alkoholowe. Oferty Ultra AI mogą się jednak różnić, gdyż hotele samodzielnie określają ich skład.

FB - Full Board - pełne wyżywienie, 3 posiłki: śniadania, obiady, kolacje;
HB - Half Board - wyżywienie 2 posiłki: śniadania i obiadokolacje;
BB - Bed and Breakfast - śniadania;
OV - bez wyżywienia;

3. Co oznacza liczba gwiazdek przy ofercie hotelu?

** i **+ : hotele, pensjonaty i apartamenty o standardzie podstawowym;
*** i ***+ : hotele, pensjonaty i apartamenty klasy średniej;
**** i ****+ : hotele, pensjonaty i apartamenty klasy średniej o podwyższonym standardzie;
***** i ****** : obiekty najwyższej klasy. 

4. Czy oferty sprzedawane za pośrednictwem portalu scantravel.pl są wiarygodne i bezpieczne ?

Tak, wszyscy touroperatorzy, z którymi współpracujemy, są znanymi i cenionymi na polskim rynku biurami podróży. Każde z tych biur posiada wymagane dokumenty, pozwolenia i ubezpieczenia gwarantujące turystom pobyt w wybranym miejscu wypoczynku.

Rozliczenia transakcji kartą kredytową i e-przelewem przeprowadzane są za pośrednictwem Centrum Rozliczeniowego Dotpay.

5. Co zrobić, jeśli wśród ofert zamieszczonych w portalu scantravel.pl  nie znajdę tej "wymarzonej" ?

Wtedy prosimy o kontakt mailowy biuro@scantravel.pl . Przygotujemy indywidualna ofertę, spełniającą Państwa oczekiwania.

6. Czy jesteście członkiem PIT ?

Nie, nie jesteśmy członkiem PIT. Jak widać po ostatnim przypadku upadłości polskiego biura Selectours przynależność do PIT nie jest żadna gwarancją, a wiąże się jedynie z opłacaniem wysokich rocznych opłat członkowskich do zarządu organizacji. O naszej jakości świadczą setki zadowolonych klientów i to jest najważniejsze.